onsdag 15 maj 2013

UTEMÖBLER TILL JAPANSKA TRÄDGÅRDEN

Foto: Home of Milla

odmorgon!

Hoppas allt är bra med Er. Just nu sitter jag och väntar på att bli upphämtad då jag skall iväg med jobbet i några dagar. Medan jag väntar passar jag på att visa Er gårdagens lilla projekt. 

För några dagarsedan klickade jag hem trädgårdsgruppen Tobago här och igår kom den i ett väldigt litet paket mot vad jag hade förväntat mig. Det visade sig att istället för att komma färdigmonterad som jag förutsatt (läste inte så noga) så kom gruppen i 17 delar!







Foto: Home of Milla

Då maken var borta igår och jag skall iväg några dagar var det bara att sätta igång och skruva för jag bara var tvungen att se hur det blev. Har inte så mycket av tålamod i mig :).

Gissa vad ont jag har i tummen och pekfingret efter att ha skruvat ihop hela gruppen med ovan mongäng. 






Foto: Home of  Milla


Men jag blev supernöjd. Det blev precis såsom jag tänkt mig och den är alldeles lagom stor i vår lilla japanska del av trädgården. Uteplatsen här är vår lilla uteplats och här sitter vi på morgonen då vi har morgonsol på denna sida  eller riktigt varma sommardagar/kvällar för att få svalka i skuggan.

För Er som läste mitt inlägg häromdagen där jag visade en moodboard så är det helt rätt att detta definitivt inte är den trädgårdsgrupp som jag visade då.  Den är till en annan del av trädgården.

Så nu är det bara det där lilla piffet kvar. Pricken över i:et. Det som är så viktigt för helheten men som jag tycker är så svårt att få till.

Há nu en skön dag. Här regnar det nu men skall bli fint i eftermiddag.

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!