tisdag 25 mars 2014

ÄNNU ETT STILIGT HEM



Ibland undrar jag om lägenheterna är helt omstylade inför försäljningen eller om de boende kommit på inredningen själva. Vilken fall som helst så är det helt klart att bostäderna som säljs av Alvhem Mäkleri levererar högsta nivå som inspirationskälla för mig. Ni har väl inte missat att de nu har  ännu fler inspirationsbilder att gotta sig i på deras hemsida.




Detta hem som du hittar  här är till salu just nu.  En mycket fyndigt möblerad 1,5: a på 85 kvm. Stilrent och fräscht och jag skulle kunna tänka mig att flytta in direkt. Om det bara var jag som behövde få plats vill säga :)



Nu är jag ingen feng shui expert men visst känns det som harmoni och balans i detta hem?

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!