söndag 16 mars 2014

DET DÄR MED RAMAR ALLTSÅ...


Ibland blir det inte riktigt som jag tänkt mig....





och då blir jag sådär besviken och otålig som bara jag kan bli ...


Det började med att ....

jag passade på att klicka hem två posters  när Polyfield som Ni hittar här hade rabatt via  Att vara någons fru som Ni säkert vet finns här. I veckan som var kom de med posten och jag blev så ivrig att få upp dem så jag kunde liksom inte vänta på att lämna in dem för inramning. Efter en sväng till Ikea satte jag igång men vilken flopp.

Alltså hur kan man göra fina träramar med plast istället för riktigt glas! Det ser ju super B ut. Nej, nu har jag rullat ihop tavlan igen och skall lämna in den hos glasmästeriet här i stan för att få den riktigt inramad. Ibland tycker jag att Ikea sparar in på fel saker... Jag hade hellre betald några kronor extra för att få ett riktigt glas. 

Den andra tavlan sitter kvar i Ikea ramen tills vidare. Ev. visar jag Er den men det får bli en annan dag, när jag liksom kommit över min besvikelse...

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!