lördag 1 mars 2014

MELLOKVÄLL MED BÄSTA VÄNNER



Godkväll!

Just nu är vi påväg till bästa vänner på middag och MELLOKVÄLL. Jag och ipaden är inte riktigt kompisar så texten är annat typsnitt än det jag brukar ha.

Kvällens är nya mönstrade byxor i viskos. ( Inte utan att jag tänkte på glada 80- talet när jag köpte dem.). Tunika från Lager 157 och scarfs från en liten butik i småstaden. Men det allra viktigaste som är med ikväll är ändå skumpan! 

För vad är väl en MELLOKVÄLL med bästa vänner utan lite bubblor ?

Jag och min vännina träffades under åren då vi pluggade på Handels ihop. Allt bara klaffade så perfekt när vi träffades och så har det också varit för våra män och våra barn som växt upp tillsammans. Visst är det kul när alla i familjen har lika kul när man umgås med vänner?

Ha en superfin kväll !

KRAM❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!