lördag 26 maj 2012

STOLEN KOM!




För ca 3 månader sedan beställde jag en stol här på Retro Furnisher. Jag blev så glad när jag hittade sidan för stolen kostade "bara" 135 EURO inkl. frakt till Sverige. Efter någon vecka mailade jag och undrade var stolen hade tagit vägen. Då fick jag veta att de först skulle tillverka stolen och att leveranstiden var 8-12 veckor. Eftersom jag hade betalt hela likviden vid beställningen och egentligen inte visste så mycket om leverantören (eller i vilket land leverantören var i) trodde jag att jag hade blivit lurad. Så igår när jag kom hem låg det en avi från posten. Gissa om jag blev glad när jag såg att paketet innehöll stolen. Nu är den på sin rätta plats vid  pyssel hörnan i arbetsrummet. Det blev precis som jag tänkt mig så jag är väldigt nöjd just nu. Fler bilder kommer en annan dag! Nu skall här fixas lunch och gå därefter skall jag bara var ute och njuta i det härliga vädret.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!