måndag 5 augusti 2013

ATT BLI MED FÅGEL



På semestern gillar jag åka runt till olika platser och gå in på små butiker för att se om jag hittar något nytt. När vi besökte Lysekil med båten var det lite happening i parken. PRO hade olika hantverksbord där de sålde egna hantverk samt hade dansuppvisning på stora scenen som vår lillprinsessa blev intresserad av. Hon dansar mycket själv men långt ifrån gammaldans som var den stil  som visades på scen :). 

Själv blev jag mer intresserad av hantverket och när jag såg den lilla fågeln i trä så hörde jag att den bad mig ta med mig den hem och så fick det bli. 

Det var väl inte alla i familjen som hörde att fågeln bad om att få komma med oss men de är vana med att jag har lite annorlunda idéer och det brukar ju bli bra till slut :)

Há en bra dag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!