fredag 9 augusti 2013

DIY PROJEKT

Skåpet före målning


Godmorgon!

Sitter här och känner mig nästan lite bakis. Var hos goa grannar och grillade igår och bakiskänslan är inte för att det blev mycket vin utan sömnbrist. Vi hade inte träffats på hela sommaren så det var mycket prata om långt in på sena timmen. Men vad mysigt det är att njuta av sommarkvällarna med levande ljus, god mat och roligt sällskap.


Visar Er mitt senaste DIY projekt. Ett skåp som funnits i släkten men nu har flyttat hem till mig och som jag har målat om i en "nearly black" färg. 









Det kvarstår lite piff och knoppar men det kommer senare.

Ute fixas det också. Mannen snickrar och jag målar. Visar Er lite mer vad det skall bli när vi kommit lite längre med projektet. 






Nu skall jag ut och hjälpa till att lasta av ett nytt lass med brädor som mannen har inhandlat på brädgården.

Há en go dag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!