lördag 31 augusti 2013

SOVRUM I DOVA FÄRGER



Godkväll!

Har Ni haft en bra lördag? Här har vi haft en jätteskön sensommardag med sol och hyfsat varmt där garageröjning stått på schemat.

Ikväll hade tänkt att visa bilder på havskräftor och kräfthattar ifrån gårdagens kräftskiva men när jag tog upp ipaden låg denna bild framme på skärmen och då bestämde jag mig för att visa den för Er. Bilden är från Sköna Hem och ingen i familjen hade gått in på sidan så än har vi inte löst mysteriet varför denna bild var den som visades på skärmen. 

Jag har dock inte sett detta sovrum tidigare och vi är på inspirationsjakt till nytt rum för lillprinsessan. Hon har önskat lite dova rosa toner, grått och vitt. 





F'ärgen på dessa väggar är beigerosa och heter ull och kommer ifrån Flügger. Jag skall definitivt se om jag kan få tag på ett färgprov för att se om denna färg skulle vara något för lillprinsessan.

Önskar Er en skön lördagkväll!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!