söndag 21 oktober 2012

HÖSTBLOMMOR





Hej!

Här är jag igen. Det blev ett långt uppehåll men som jag nämnt tidigare är det mycket som händer just nu och jag har svårt att hinna med bloggen. Nog om det och nu till gårdagen. 

Jag är egentligen inget fan av orange men i allt regnande och mörker kände jag för att få in lite glad färg här hemma.


En enkel blombukett på vardagsrumsbordet.
Foto: Home of Milla 


Efter ett besök i blomsterhandeln igår lyser nu härliga levande växter upp i vårt hem.





Gladiolus i hög vas. Foto: Home of Milla 


Jag är ju lite försiktig med färg men måste säga att det nu är en fröjd att gå runt i huset och titta på de färgglada växterna. 

Även naturen bjuder just nu på härliga sprakande färger i gult, rött, orange och grönt. Det enda som kanske kan önskas är lite mer sol så man kan gå ut och njuta av våra färger. 




Lite nya växter i fönstret. Foto: Home of Milla 


Há en skön söndagskväll!

Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!