måndag 22 oktober 2012

KRISPIG 1:A TILL SALU



Måste bara visa denna underbart fina 1:a som just nu är till salu. Lägenheten ligger i Lunden i Göteborg och säljs av Lundin Fastighetsbyrå.

Önskar att jag var 20 år igen och skulle flytta hemifrån. Då hade jag köpt den direkt. Allt är helt i min smak och jag var bara tvungen att visa Er några bilder.




Bild lånad av Lundin Fastighetsbyrå



Trots att det är mycket vitt blir det en varm och behaglig känsla med de dova färgerna. Notera hur böckerna i fönstret bryter av det vita och ger en härlig trygg och naturlig känsla med sina bruna toner.




Bild lånad av Lundin Fastighetsbyrå


Snygga stilleben. Varför kan inte jag få till det såhär? 
Det ser ju så enkelt ut!





Bild lånad av Lundin Fastighetsbyrå

Härlig krispig hall!

Bild lånad av Lundin Fastighetsbyrå

Bild lånad av Lundin Fastighetsbyrå


Mycket snyggt! Notera kombinationen av böcker, ljus och penna i samma fönster. Behöver jag säga att jag sparat alla bilderna i min inspirationsmapp. Om du är intresserad av att se mer hittar du lägenheten här.

Nu är det läggdags för mig och jag somnar med ett leende på läpparna och drömmer att jag är 20 år igen och skall flytta in i denna mysiga lägenhet (ler). Sov så gott!

Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!