lördag 8 december 2012

JULEN STÅR PÅ GLÄNT OCH DET ÄR TIDIG MORGON

Bild lånad av Alvhem  Mäkleri & Interiör / SE360

Godmorgon!

Det är en tidig morgon och bara jag är uppe i familjen. Det är fortfarande mörkt ute och jag sitter här med en kopp kaffe och surfar runt lite. Det är så skönt, att ibland få den där lilla stunden alldeles själv innan allt vaknar till liv. Hittade denna bild när jag surfade runt och det är mycket såsom jag känner just nu. Julens dörr står på glänt, hjärtat på dörren blir jul för mig och symboliserar de som betyder mest för mig och som jag vill ha nära mig i juletid. Vimpeln över sängen säger morning, vilket det är just nu.

 Tänkte överraska familjen med nykokt gröt till frukost idag. Så nu står "jul" gröten på spisen.Därefter blir det fullt ös hela dagen.

Önskar Er alla en härlig lördag.


Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!