onsdag 20 november 2013

I MIN TRÄDGÅRD JUST NU



Godmorgon!

Vad tycker Ni är det dags att plantera om ytterkrukorna?

Helt otroligt nog så blommar pelargoniorna i min trädgård fortfarande. Jag har bara väntat på att de skall ge upp men inte då. Nu funderar jag på att ställa dem i garaget över vintern. Det känns lite konstigt att ha sommarblommor  ute i november månad.





Idag väntar ett kul möte på jobbet med förhandlingar. Är alltid kul. Får adrenalinet att pumpa lite extra i kroppen och jag älskar de strategiska dragen i mötet för att nå dit man vill komma. Ungefär som att lägga pussel där det gäller att lägga bitarna på rätt plats.  Gillar även känslan när det blir en win win  då båda parter går från förhandlingsbordet och är lika nöjda. Då har jag lyckats :).

Efter arbetsdagen blir det överraskningskalas ikväll. Födelsedagsbarnet har ingen aning om att hen skall firas och det skall bli riktigt kul att fira hen.

Hoppas Ni får en bra dag!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!