tisdag 19 november 2013





Hej!

Ikväll har jag i stort sett legat inne i brasan. Fy vad rått vi hade  i huset när jag kom hem ifrån jobbet. Temperaturen visar nu 24 grader vilket innebär att jag kan börja röra mig i huset :). 

Det är verkligen urkasst att ta kort nu på kvällarna men jag kan inte hålla mig utan vill visa min nya fondvägg. Ni som har följt mig vet att jag har haft en lila fondvägg i hallen som jag funderat på en del vilken färg den skall få. Har varit inne på lite olika färger bl a blå men även tapet.




 När det gäller färg så fegade jag ur men det blev i alla fall lite mönster på tapeten.




Lite nya lister skall det också bli här hemma. Härligt med lite vita extra höga lister. Så mycket snyggare än våra ekbetsade furulister... (vet inte riktigt hur vi tänkte när vi satte upp dem för 11 årsedan). 


Há en fortsatt härlig kväll!

Här är det fotboll och GT som gäller. Men jag surfar mest och tittar på fotbollen med ett halvt öga. Finns andra familjemedlemmar här som är mer engagerade, om jag säger så..

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!