lördag 26 december 2015

JULROS I ROSA

 
 
B.ä.s.t.a.  j.u.l.r.o.s



Godkväll!
 
Idag har jag haft en riktig slappardag. Då vi firar jul i dagarna två så har det varit full rulle fram tills igår kväll.
 
Idag har jag bara vilat och gjort absolut ingenting. Jag har gått förbi mina julrosor och stannat upp och tittat på dem lite då och då. Så Ni förstår definitionen av att inte ha gjort någonting :). Ja, inget vettigt i alla fall.
 
 
 
 
 


I år har jag haft denna rosa julros här hemma istället för de vita eller klassiskt röda. Jag måste säga att de är så fina. Den mjuka och varma tonen passar så fint till hallens blå väggar.
 
Nu måste jag sluta för det är film på gång här. Vi kanske ses redan imorgon. Nu när jag har lite julledigt och lite mer tid att ägna åt bloggen.
 
K.R.A.M
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!