torsdag 10 mars 2016

NÄÄS FABRIKER




Nääs fabriker är ett fabriksområde med sitt förflutna i bomullsindustrin. och etablerades på 1800-talet. Efter textilkrisen har området använts till lite olika verksamheter men idag är det ett upprustat fint område där du både kan äta, bo, shoppa, umgås m.m.

Jag passade på att svänga förbi häromdagen när jag åkte förbi och det är verkligen en mysig plats att strosa runt i och shoppa i någon av butikerna, samt ta en go fika och sitta ner och njuta.

Utanför hotellet står mysiga loungemöbler och trots att det var en vardag mitt på dagen så var ljusen tända och filtarna ute. Bara att slå sig ner och njuta. Denna ompysslande känsla finns på hela området.

Så är du i krokarna rekommenderar jag dig att svänga förbi! 

Det är dagens tips från mig.

Há en bra dag!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!