onsdag 20 september 2017

GRÅA MUGGAR MED GULDKANT



Se vilka fina muggar som jag hittade på min diskbänk häromdagen!

Då och då flyttar det hem nya teamuggar till oss. Det är mina tjejer som har fått dille på att köpa på sig muggar när de hittar något nytt de gillar. Jag har nu en hel hylla i köket med massa omaka muggar. Detta stressar en organisarad mamma med förlite plats i köket :). Jag har därför bett dem att inte gå och bara köpa en mugg för att de tycker den är fin utan då måste någon annan flytta ut. Men när jag hittade ovan muggar så fick de stort gilla direkt och nu vill jag hellre byta ut mina muggar som börjar bli lite solkiga till dessa istället. Tycker de är väldigt snygga och tycker du som jag så kan jag tipsa om att de finns på Indiska. Tyvärr visade det sig att muggarna inte tillhörde mina tjejer utan en kompis som glömt muggarna hemma hos oss. Såg att Indiska även har dem i marinblå färg, vilka också är supersnygga. Du hittar dem här

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!