måndag 8 januari 2018

GÅRDAGENS UTFLYKT




Att insupa havsluft

Hej på Er!

Hur har veckans första dag varit? Min har löpt på ganska bra. Hade bra flyt på jobbet och fick till ett träningspass i slutet av dagen. Trodde först inte det skulle bli någon träning för hjälp vad fullbokade alla passen är på vårt gym nu. Hoppas januari hetsen snart är över.  





Igår var vi i huset vid havet och tittade till huset. Vi passade på att gå ner till bryggan och andas in lite havsluft och fika med en snowmansoap. Det var riktigt krispigt i luften och vinden var kylig men det var ändå skönt att vara ute. 










Det var så mycket sol här igår så det var till och med solglasögon läge och det har det inte direkt varit på hela hösten. Jag fick äntligen använt mina nya glasögon och jag är så nöjd med mina Tory Burch glasögon som jag fyndade i Miami tidigare i höstas. 





Nu vill jag att resten av vintertiden skall gå över fort. När vi var nere vid bryggan igår så blev jag så sugen på att ha sommar, värme, sol och bad. Så snälla låt tiden gå fort nu...




Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!