onsdag 1 augusti 2012

ENKELT OCH STILRENT

Bild lånad av Sköna Hem


Vädret igår blev sådär. Det regnade och var sol om vartannat. Så vi fick möblera om i stugan för att alla skulle få plats att sitta och äta inne. Men det funkade och dagen blev helt ok. Nu har barnens kompisar lämnats tillbaka och vännerna åkt vidare. 

Idag går vi då in i den sista sommarmånaden. Försöker tänka positivt och se på alla fantastiska stunder denna sommar hitills har erbjudit men om jag är ärlig så hade det ju varit skönt med några fler varma dagar. Vi får se vad augusti har att erbjuda.

Dagens inlägg från mig blir den här bilden som inspirerar mig. Varför inspirerar den mig? Jag vet inte, jag har tittat flera gånger och funderar vad det är som gör att jag gillar den så. Tror det har med den enkla stilen att göra. Så avskalat, enkelt men ändå ser det mysigt ut. 

Nu skall här städas och fixas lite !


Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!