onsdag 15 augusti 2012

SOMMARKVÄLL!

Vilken fantastisk sommarkväll vi har idag!



Från min trädgår ikväll




 Efter det att jag kom hem ifrån jobbet och middagen var avklarad ville jag bara ut. Det har varit en fantastisk solig och skön dag idag och jag har jobbat :(. 

Ikväll har jag rensat i rabatter (tar ju aldrig slut), klippt gräs, smuttat på ett glas vitt och bara njutit av trädgården. Det är ju såhär det skall vara! Jag går gärna barfota på stenplattorna och när solen hade gått ner ikväll kunde jag känna värmen som strålar ifrån dem. Det är nog första gången denna sommaren som det är sådär riktigt varmt och skönt när jag är hemma. Vad jag saknat detta!





Nej, nu skall jag gå ut igen och sätta mig lite till på min lilla soffa. Köpte egentligen båtdynorna här ovan till båten men ångrade färgvalet och de passar fint här hemma istället.

Há en härlig kväll!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!