fredag 10 augusti 2012

MÄSSINGS DETALJER FLYTTAR IN!

Vilken mysig dag det blev igår! Det var soligt och skönt, precis som en sommardag skall vara. Efter att vi varit iväg på en liten utflykt så grillade vi på kvällen. Tyvärr blev det lite sent och när det var dags att äta hade det blivit lite kyligt att sitta ut så vi flyttade in. 

Jag passade på att tända mina nya ljuslyktor i mässingsfärg från HM Home som jag köpte i Stockholm. Blev så glad när jag hittade dem då jag först sett dem på nätet och de var precis så fina som jag hade förställd mig dem. Jag har ju börjat bli förtjust i mässingsdetaljer och ljuslyktorna är ett litet test på hur jag trivs med mässing hemma. 

Foto: Home of Milla

Här är ljuslyktorna tillsammans med lite nyinköpta gröna växter och ett gammalt 1liters mått som jag använt till kruka. I bakgrunden skymtar en bricka som jag glömt var jag köpt. 

Foto: Home of Milla

Det blir ett varmt och mysigt ljus av ljuslyktorna  och jag gillar verkligen den fina mässingsfärgen så det kommer definitivt flytta in mera mässingsdetaljer i vårt hus till hösten. 

Há en härlig fredag!

Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!