tisdag 28 augusti 2012

NYMÅLAT GOLV!




Halloj igen!

Nu är batterierna till kameran laddade så här kommer de utlovade bilderna på det målade golvet. 

 Innan vi målade var golvytan ett mycket slitet och 10 år gammalt fult laminatgolv som vips förvandlats till ett vitt fräscht golv. Bilden är helt oredigerad och vi har fortfarande maskeringstejpen på men hoppas att Ni ändå kan se skillnaden. 

Idag har maken varit och hämtat tapeterna så ev. blir det målning av lister och kanske t om lite tapetsering av fondvägg om jag har tur. 







Det är ju fantastiskt kul att se hur ett rum kan förändras.  Här har jag lagt ut mattprovet för att se om det blir såsom jag har föreställt mig och än sålänge är jag supernöjd. Får se vad vår tonåring säger när hon kommer hem.



Há en härlig tisdagkväll!

Kram Milla 

1 kommentar:

  1. Gu va snyggt de blir med målade golv!
    Hur ser golvet ut idag, har de hållt bra? Hur bar ni er åt vid målningen?
    mvh
    malin

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!