torsdag 16 augusti 2012

SHOPPING!



Gokväll!

Har precis suttit och uppdaterat mig på Formex mässan via alla fina bloggar och instagram. Tyvärr så arbetar jag inte i inredningsbranschen men det hade varit fantastiskt roligt att någon gång gå på mässan. Så mycket fint det verkar finnas.

Mitt jobb är långt ifrån inredning men har sina fördelar också... som idag t ex. Var klar på ett möte tidigare än förväntat i stan och passade på att svänga in till 5:an när jag ändå var inne i Göteborg. Det blir inte besök till stora staden lika ofta längre när jag varken bor eller jobbar där numera. Ibland saknar jag det väldigt mycket. Bara älskar utbudet av affärer i Göteborg. 

Blev överraskad av allt snyggt höstfint jag hittade och en del fick följa med hem :).




Alla mina inköp skedde på Åhléns....





 .... och Filippa K bjöd på mycket snyggt. ... 




Kolla de här skorna från Filippa K! Gillar allt med dem, klacken, materialet och designen.



Ser kanske lite konstiga ut men är väldigt snygga på!




En topp bakifrån, även den från Filippa K. Härlig skir och snygg både till vardags eller fest beroende vad man bär till.  





Slutligen klassiska "jobbar byxan". Enkel stilren och väldigt sköna från Marc O'Polo. 



Há det så gott så syns vi snart igen!

Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!