söndag 30 juni 2013

HÄRLIG BÅTTUR IDAG!

Foto: Home of Milla


Godkväll!

Här kommer ett sent inlägg idag. Har varit ute och fixat hela dagen. Bland annat blev det en liten båttur med den lilla badbåten. Snabbt gick det och oj vad det hoppade. Det blåste en del och vi hade blåsten rakt emot oss. Mitt i ett gupp tog jag fram mobilkameran och lyckades knäppa en bild (se ovan). Tycker den blev riktigt läcker. I förgrunden syns vattnet som stänkte och i bakgrunden havet, himlen och en kobbe.

Nu ligger jag i sängen och är sådär härligt trött som när man varit ute och grejat en heldag. Har dessutom lyckats skaffa mig världens fulaste bränna. Det har blåst en del idag och jag  kände inte att solen var så stark så nu är min näsa knallröd och armarna har lyckat få den där "snygga" t-shirt brännan. (ha ha).



Há det så bra och vet Ni, imorgon händer det, då kommer hon äntligen hem min lill prinsessa. Skall bli sååå skönt att få ha henne hemma igen !

KRAM
Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!