måndag 10 juni 2013

SHOPPING PÅ KÄRINGÖN!










Hej härliga måndag!

Nu är det bara att hålla i sig för denna veckan gäller det att hänga med i det höga tempot. Igår lovade jag Er att visa lite av shoppingen som jag gjorde på Käringön. Måste bara säga att är Ni här får Ni inte missa Millami med supergulliga Camilla som driver butiken i en sjöbod som är mycket smakligt inredd. Tyvärr missade jag helt att ta bilder i butiken och på sjöboden. Däremot visar jag lite andra bilder som jag tog.



Millami har även en webbshop som du hittar här











Här har vi free bird tröjan som jag tittat på ett tag på nätet men efter att jag provat den kunde jag inte låta bli att köpa den. Så underbart härlig att ha på sig och jag tror jag hitta ännu en favorit inför sommarsäsongen ;).

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!