tisdag 25 juni 2013

RABARBER SOM BLOMMA





Foto: Home of Milla- vardagsrummet




Godkväll!

Har fått en otrolig längtan efter semester denna vecka. 
Känns inte alls lika roligt att jobba utan nu vill jag vara ledig. 

Jag längtar också otroligt mycket efter lillprinsessan som är på språkresa i England. Nu har halva tiden gått och det är bara ... en vecka kvar tills hon kommer hem. Skall bli så skönt att ha henne tillbaka här hemma igen.

Känner mig lite sentimental och har därför tänt ett ljus ikväll och myser lite med ett glas rosé och väntar på dagens telefonsamtal från lillsessan. Hon brukar alltid ringa varje kväll. 

Så nu till något helt annat .... 









..... jag har blivit lite inspirerad av andra bloggar där jag sett att många tagit in en stjälk rabarber i vas istället för en blomma. 
Så ikväll var jag ute i trädgården och plockade in en stjälk. Det blev riktigt bra faktiskt. 






KRAM
Milla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!