onsdag 26 juni 2013

LILLPRINSESSANS RUM!


Änglar finns!

Jag har två som jag kallar mina prinsessor. De är mina döttrar, änglar, prinsessor, ja namnen på dem är många och de är det BÄSTA som hänt mig.

Jag har tidigare visat renoveringen av stor prinsessans rum. Idag blir det lite pics ifrån lilla prinsessans rum. Det var några årsedan  vi renoverade detta rum och hon har väl egentligen vuxit ifrån nallar, rosa och prinsess temat men jag vill hålla kvar det så länge det går. Vill liksom stanna tiden nu.










När vi gjorde ordning rummet gick jag verkligen all in i prinsessornas värld. Vi utgick ifrån färgen vildros som vi har som fondvägg. Det var lillprinsessan som önskade den färgen och så fick det bli.






Två lampor formade som vita blommor med grön sladd sitter på fondväggen i färgen vildros.







Överkastet köpte jag på Syster Lycklig på en semestertripp till Stockholm för många årsedan. Tror det är av märken Greengate. 


Nu skall jag äta scones och dricka en kopp te som storprinsessan fixat. 

Há en go kväll!

KRAM
Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!