onsdag 12 juni 2013

PIONERNA ÄR HÄR IGEN!




Sådär ja!

Då har pionerna äntligen slagit ut här hemma också. Har väntat på det ett tag nu och idag när jag kom hem efter jobbet var de första utslagna.  För övrigt har det varit en stressig och splittrad dag och jag har försökt vara så närvarande i nuet jag kunnat. Började dagen med ett möte på jobbet för att svänga förbi skolan och sedan hem för att äta lunch och tillbaka till jobbet igen. puh! Varför då?





Jo för idag har det varit skolavslutning här igen. Tvåan hade avslutning med sin klass och det vill jag ju absolut inte missa. Nu är båda skolavslutningarna avklarade och väskan packad för att spendera de två sista arbetsdagarna denna vecka i Stockholm. Jag tror det kommer bli två mycket givande dagar men nu måste jag lägga mig så jag är alert imorgon.

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!