tisdag 12 december 2017

HEM TILL SALU




Nyproducerad 2:a


Då var måndagen snart avklarad och känslan av att det snart skall vara lite ledigt för många är påtaglig. Många vill göra avslut innan jul och det innebär att det tjockar ihopsig i almenackan helt klart. Men jag skall nog överleva till jul denna december också.






Mitt i julruschen är det härligt att ta en paus och surfa runt lite. Jag tycker om att titta på hem till salu och ibland liksom stannar jag till när det är något hem som jag fastnar för lite extra. 

Hemmet i detta inlägg var ett sådant. Egentligen är det inget speciellt med lägenheten dvs inga stukaturer eller hög takhöjd. Men ändå hajade jag till. Jag gillar kökluckorna och hur de fått till helheten i lägenheten. 























Fint med tillgång till ett uterum på taket trots att man bor i lägenhet. 



Hela hemmet finner du här


Önskar Er en fin måndagkväll!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!