tisdag 19 december 2017

SNART ÄR DET DAGS FÖR JULMYS


Bilder från Printerest

Nu är det snart julledigt!

Tror Ni att jag väntar nu....?

Jaaaa det gör jag verkligen.

Jag jobbar ända in i kaklet kan man säga. Sista veckorna har jag legat på 50-60 h arbetsveckor och det börjar kännas nu. Det skall bli sååå otroligt skönt med julledighet. Å vad jag bara skall vila. Dricka varm choklad, slappa framför brasan, gå långpromenader och göra rogivande saker. I dag har jag köpt ett pussel i julklapp till mig själv. Det är nog  en bra avslappningssysselsättning för mig. Jag har nog aldrig lyckats pussla ihop ett helt "vuxen"pussel då jag tröttnar fort men nu skall jag verkligen försöka ro i land pusselprojektet.







Bilder från Printerest




Innan det är ledigt har jag några jobbdagarna kvar. Vi delar inte ut några julklappar på jobbet ifrån arbetsgivaren men jag har kommit på en sådan bra liten present som jag skall pyssla ihop och ge till de i min grupp. Det skall bli roligt att se vad de tycker om den. Jag är lite stolt över idén faktiskt. Jag kommer visa Er när jag har pysslat färdigt den.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!