måndag 25 december 2017

JULEN FORTSÄTTER HÄR




God Fortsättning!



Hoppas att Ni hade en fin julafton igår. Vi hade det väldigt mysigt och det blev en sen julaftonskväll så vi tar sovmorgon idag för att i eftermiddag åka på nästa "julafton". För oss är vi inne i halvlek på julfirandet. Igår var vi med ena sidan av släkten och idag fortsätter vi med andra sidan. 


Vi tar det dock lugnt och försöker att inte julstressa förmycket. Det gäller att passa på att njuta också. Idag visar jag årets nytillskott i julgranen. En julkula som jag köpte när jag var i prag i höstas. Jag spendera nog en hel timma i affären som enbart hade julgranskulor. Det fanns många vackra annorlunda julgranskulor så det var svårt att välja och tyvärr kunde jag inte köpa några mängder då de skulle transporteras hem på något sätt. 




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!