måndag 13 augusti 2012

DAGENS PIFF!





Idag har jag småstädat lite här och det är ju alltid kul att flytta runt lite detaljer i huset och blanda med något nytt. 



Bild: Home of Milla

Jag har börjat köpa lite nya växter för att liva upp det lite här hemma.  Här här vi en nyinköpt orkidé som jag satt i en silver färgad kruka som jag hittade i förrådet. Krukan köpte jag förra sommaren och har faktiskt inte använt den förrän idag. Kulorna i keramik har flyttat från köksfönstret. En gammal vas har jag fyllt med vatten och lagt i ett doftljus. Allt står på den bricka som min söta pappa snickrat till mig. 

Jag blev väldigt nöjd med mitt piff som passade in bra på matsalsbordet. Lätt och enkelt men gör så mycket för intrycket. 

Há en skön kväll!

Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!