onsdag 22 augusti 2012

PÅ POSTEN IDAG!


Idag låg det två eftertraktade kataloger i brevlådan. Jag blev glatt överraskad då det fanns en hel del nyheter som jag gillade och Mio hade flera fina inspirationsbilder.




Vi är precis i tagen att renovera ett tonårsrum och funderar nu på vilken stil rummet skall ha. Valen nu står mellan Urban eller lite romantisk stil. Kanske en tyll lampa från Ikea kan bli fin? 




Källa: Ikeas katalog


Jag gillar även den lite ny romantiska stilen som Mio har i en av sina bilder i katalogen. Det är spets men inte för mycket "lull lull". En liten annan tapet bara så blir det perfekt till vår tonåring enligt mig. Dock är det inte jag som bestämmer denna gång utan nu har liten blivit stor och skall få det såsom hon vill ha :)




Källa: Mios katalog



Há en bra onsdagkväll!

Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!