söndag 5 augusti 2012

ZETAS

Halloj!

Nu är vi hemma igen efter en härlig weekend i huvudstaden. Påvägen hem åkte vi in till Zetas och det var mitt första besök i denna omnämnda trädgård, café och butik. Oj, vad överraskad jag blev! Så mycket fint på en gång. Jag lovade ju att visa lite pics från mitt besök på Zetas tidigare idag och här kommer några bilder. Klockan blev senare än vad jag trodde så jag visar lite mer i morgon, lovar.



Snygg hylla med Buddha figur. Fick inte följa med hem då platsen i bilen var begränsad...







Här i cafét satte jag övriga i familjen medan jag bara gick runt och njöt och insöp inspiration. 





Så enkelt egentligen som att sätt fyra murgröna tillsammans på ett fat. Att våga ta i lite ger så mycket mer effekt än att dutta med små detaljer. 

Há det så gott! Vi ses imorgon då jag visar lite mer pics från min helg i Stockholm.


Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!