söndag 24 februari 2013

LITE NYTT TILL GARDEROBEN







Hej!

Hoppas att Ni har en lika avkopplande söndag som jag. Idag  går jag bara runt och njuter. I veckan som gick blev jag klar med mitt projekt på jobbet och det är alltid skönt när det är avrapporterat och klart och då helgen återigen kan ägnas åt privatliv. 

Det är riktigt kul att gå i affärer nu och se alla fina vårkläder som börjar komma in. Det har blivit lite nytt till garderoben de senaste veckorna och det är alltid lika kul. Igår bar det iväg till Ullared en sväng (inte min favoritaffär men brukar vara där någon gång per i år). Fyndade en jättefin grå scharf med vita stjärnor för endast 50 kr, se bild ovan.









Förra helgens shopping var ovan härliga jeans och yes även jag har äntligen fått investerat i ett par please jeans och de är verkligen så sköna som alla säger. Vill helst inte tvätta dem, så sköna är de :). Nu skall här börja fixas med lite söndagsmiddag och jag skall passa på att fortsätta njuta av helgens sista timmar.

Há det så bra tills vi ses nästa gång!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!