tisdag 5 februari 2013

SÄNGGAVEL OCH TAVLA !

Bild lånad av Sköna hem

Hej!

Idag visar jag lite inspiration från ett sovrum som jag fastnat för.  Jag har två likadana sängbord men i vitt som jag spontan köpte på Ikea i höstas. Eftersom jag inte hade någon riktig plan när jag köpte dem har jag inte heller riktigt fått till det.  Så när jag hittade ovan bild där man valt att sätta en tavla bakom sängbordet fick jag en idé och hjärnan arbetar just nu för fullt :).

Att använda sig av en sänggavel i tyg som de gjort här blir en mycket hemtrevlig känsla som jag också gillar.

Ni kanske förstår vart jag är på väg i min tanke......
 Tror inte det räcker med en tavla bakom sängbordet. Det måste nog till lite mer i vårt sovrum :).

Men nu har jag lovat att ta det lite lugnt då vi har fixat ganska mycket det sista här hemma och det tar på krafterna.

Há en härlig tisdag!

Kram Milla

1 kommentar:

  1. Den bilden kör verkligen igång inredningssuget. Så snyggt sovrum.

    Önskar dig en trevlig fredag.
    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!