söndag 26 maj 2013

SHOPPING FRÅN ROM



 Godkväll på Er!

Ett sent inlägg här idag men dagen har bestått av städning och kalas så det har varit fullt upp.

Igår kom vår tonåring hem efter en veckas skolresa till Rom. Jag var så nyfiken av att få veta allt som hänt och vad hon shoppat så jag skyndade mig hem ifrån jobbet men.. efter en vecka med skoj som avslutades med att hon "dygnade" så var det inte så mycket jag fick ut av henne igår. Hon somnade 16.30 och sov 16 timmar i streck :). Så i morse när hon vaknade var hon strålande glad.  

Hon hade handlat mycket fint men jag visar Er två saker som jag fastnade för. Armbanden (översta bilden) vill jag ju bara ha. Tyckte de var såååå fina och skorna (nedersta bilden) är så coola. Väldigt hög klack men väldigt fina att se på. Kan nästan ha dem som prydnad om man hade haft en walking closet






Sov nu så gott! 

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!