tisdag 4 juni 2013

KAOS I BADRUMMEN!

Bild lånad av Sköna hem




Hej på Er!

Badrummen här hemma har en tendens att alltid vara belamrade med alla möjliga tänger. Plattång, vågtång, locktång m.m. Att det finns så många tångar och hårprodukter. Spray för glansighet, värmeskydd och alla hårsprayer.  Sedan skall vi inte prata om alla papperstussar, hårtussar och pads som har en förmåga att aldrig bli slängda i papperskorgen. Säger bara grrrr.  Har man två döttrar varav den ena mitt i tonåren så är det bara att försöka blunda när man går in där. 

Ett stylat badrum som ovan är bara ett minne blott :)
Men lika mycket som jag blir irriterad på kaoset sprider de även en sådan glädje. Att se hur det sprayas och piffas inför en tjejkväll eller fest gör att jag själv upplever min ungdom.  Nu är det avslutningsfester, grillfester, tjejfester, ja fester på löpande band och det är väldigt svårt att få med sig tonåring på en liten familjetripp i helgen. Känns som vi kliver in i ytterligare en ny era här som föräldrar och vi är mitt i frigörelseprocessen.

Någon som känner igen sig?

Há det gott!

Milla








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!