onsdag 11 december 2013

BORDSGRAN



Javisst har jag en jag med!

Bordsgranen pryder väl nästan var mans hem i år och så även här. Som Ni ser är jag mycket för det enkla pysslet i år.  






Jag har en slags hatkärlek till denna svarta konformade gran med belysning. Vet egentligen inte om jag tycker om den eller inte. På något sätt är den otroligt ful men den sprider ett sådant mysigt ljus om kvällen så jag väljer ändå att ha den framme. Färgmässigt passar den absolut in här hemma.

Ja, för hemma det är var jag är idag. Min huskur i går fungerade inte särskilt bra och i morse när jag vaknade lät det som en inre jordbävning imagen så det var bara att stanna hemma. Nu är det lugnare på den fronten men istället har jag  fått huvudvärk som inte vill släppa. Hoppas bara jag är frisk imorgon. Då vankas det julfest med jobbet och på fredag luciafirande med lilltjejen. Det är antagligen det sista lussefirande jag får följa med på med mina barn för vem vill ha med sig mamma i högstadiet? Nästa gång det är lussefirande blir väl med mina barnbarn (haha).

KRAMAR

från sjukhussängen

3 kommentarer:

  1. Hittade precis hit! Och visst har jag också en rumsgran hos mig, vem har det inte;)
    Och klart du ska ha lampan, i jul är det mys som gäller!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  2. Hej Fredrika!
    Vad kul att du hittat hit. Jag kikade in hos dig och vilket fint hem du verkar ha :).
    Ja håller med att det är mys som gäller i jul så lampan får vara kvar.

    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Så fin gran! De är ju fina att se på och skapar en härlig stämning i ett hem! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!