lördag 21 november 2015



L.e.t.a.r.   i.n.s.p.i.r.a.t.i.o.n





Hej på Er!
 
Idag har jag en välbehövlig hemma dag i lugn och ro. Jisses vilket tempo det har varit på jobbet en period nu. igen...
 
 
Använder denna lördag till att leta lite inspiration. Alvhem mäkleris hemsida är ett säkert kort när man vill bli inspirerad. Bjuder på några bilder från två olika lägenheter som är till salu just nu.


Bild lånad av Alvhem mälkeri


Funderar även på vilka färger jag skall ha här hemma i årets julinredning. Har kört på natur, grått, vitt och svart i så många år nu så jag funderar på att lyfta in det klassiska röda igen. Känner att jag behöver lite färg och energi. Dock brukar jag alltid fega ur när jag väl tar fram mina röda detaljer då jag tycker det brukar kännas förmycket helt enkelt. Hur tänker Ni? Blir det en färgrik jul? eller en med naturfärger?
 
Barnen blev i alla fall väldigt glada när de hörde mina tankar kring en riktigt röd jul här hemma. De älskar när jul är röd, påsk gul osv.
 
 
Jag har ju en vecka till att fundera :).
 
 
Önskar Er en mysig lördagkväll!
 
K.R.A.M
 
Alla bilderna i inlägget är lånade från Alvhem Mäkleri.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!