söndag 24 januari 2016

VITT OCH CHAMPANGE - ME LIKE



Nu är julen utdansad för några veckor sedan i och för sig men jag hittade denna bilden i kameran när jag laddade över bilder från minneskortet i datorn och jag måste säga att jag gillar färgerna. Vitt, champagne och lite ljusgrönt är verkligen mumma ihop.

Hej på Er!

Denna söndag har ägnats åt lite planering inför roligheter som skall hända här i vår. Vi har både en konfirmand och en student i huset. Det blir en hektisk vår men det är ändå verkligen roligt att sitta och fundera på tema för dukning, vilken mat vi skall bjuda på och jag säger bara ..

b.a.l.k.l.ä.n.n.i.n.g

Wow, vilka läckra klänningar det finns. Och det är ju helt fantastiskt att det finns sidor där man kan måttbeställa klänningar och där urvalet färger är plenty till väldigt bra priser. Så idag har vi surfar runt lite. Jag och stora dottern och hon börjar närma sig hur hon vill att klänningen skall se ut och vilken färg den skall vara i. Jag röstar för champagne färgad men det är inte mitt val :)Det lär bli ett och annat studentinlägg här under våren, det kan jag lova :).

Nu väntar ett glas rött och brasmys de sista timmarna på denna helg.

Önskar Er en mysig söndagskväll!

K.R.A.M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!