torsdag 28 januari 2016

SOL OCH BLÅST





b.l.o.m.s.t.e.r o.c.h l.j.u.s




Hej på Er!

Denna vecka har jag satt mig i karantän ;). Ja, kanske inte riktigt men nästan. På jobbet faller den ena efter den andra in i vinterkräksjuka och influensa. Hua hua, inget bra när jag har min högsäsong nu och får bara inte bli sjuk. I min grupp så är det bara jag som är frisk just nu och det är inte inte bra....

Har därför suttit hemma och jobbat i några dagar för att se om jag kan undgå denna smittohärd som härjar runt mig. I barnens klasser är det också många sjuka så det är bara till att hålla tummarna. 

Det är sällan man ser hemmet i dagsljus nu då det brukar vara mörkt när jag åter till jobbet och mörkt när jag kommer hem men idag mitt på dagen så började plötsligt solen lysa in i huset medans vinden ven runt knutarna på huset. Härligt med lite ljus och de färska blommorna på vardagsrummet glittrade så vackert. Nästan lite vår känsla smög sig på :).

Nä, nu skall jag fortsätta jobba här. Vågar liksom inte sluta jobba då jag vill ha hunnit med så mycket som möjligt ifall ifall jag blir sjuk.

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!