fredag 8 januari 2016

FINA UNDERLÄGG






i. e.t.t. l.i.t.e.t v.i.t.t.p.a.k.e.t. m.e.d. r.ö.d.a. k.a.n.t.e.r. 





I ett litet paket som tomten kom med fanns dessa underbara underlägg med Göteborgsmotiv designade av Emelie Ek. Jag har sneglat på dem ett tag och blev därför väldigt glad när jag fick dem. 










Färgerna är perfekta då blått, vitt och grått är de färger som vi har som bas i vardagsrummet nu. Sedan är det ju även så att det är med viss stolthet jag som Göteborgare lägger fram underläggen med Masthuggskyrkan, Götaplatsen, Saluhallen och Skansen Lejonet på bordet.






Mina underlägg kommer ifrån NK men du finner även dem tillsammans med andra kollektioner som Mitt Stockholm, Mitt Skåne, Mitt Djurgården m.f.l. här 


K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!