söndag 25 september 2016

ATT SHOPPA LITE NYTT TILL GARDEROBEN


Bild lånad av Boozt.com- blus Selected Femme



Hello!

Galet vad mycket rabatter det är nu. Det märks att det är första lönen efter semestern. Nelly, Country Dreams och Boozt.com är bara några att nämna. Igår surfade jag runt en del för att hitta lite höstnytt till garderoben. Ett par skinnbyxor står högt på önskelistan och en vit blus. Vit blus känns inte så svårt, det finns det bra utbud på men skinnbyxor.... shit vad mycket de kostar och jag är inte riktigt villig att lägga så många tusenlappar på ett par. Blev därför glad när jag igår hittade nedan skinn imitations byxor på Boozt.com 





Bild lånad från Boozt.com- Byxorna finner du här

Och ännu gladare blev jag idag när jag såg att de lämnar 20% rabatt på dem idag. Trots lite högljudda funderingar från äldsta dotter som  "Men är du inte lite för gammal för sådana byxor" "Det är ju sådana i min ålder som har den typen av byxor" m.m. så har jag nu klickat hem dem med hänvisning till Åhléns reklam om att alla har rätt att klä sig i de kläder de vill oavsett kön, ålder osv. Jag hoppas att de blir snygga och inte lite wanna bee känsla :). Klickade även hem blusen som är på översta bilden. Den känns mer som en klassisk härlig enkel vit blus som kan kombineras ihop med mycket.

Nu fortsätter söndagkvällen här!
Än väntas det ingen vila då tvättstugan fortfarande väntar på mig. Attans att aldrig någon vill överraska mig med att plocka i ordning där inne :(

K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!