tisdag 20 december 2016

JULKLAPPSTIPS



t.i.p.s * f.r.å.n * t.o.m.t.e.n

Men wow vad tiden flyger fram. Jag vet inte riktigt hur jag skall få till tiden denna veckan. Julafton är redan på lördag och det finns inga mer lediga dagar kvar att fixa det sista på. Förra året tog jag semester några dagar innan jul för att få mer tid. I år har jag beställt en hel del via nätet men det kan vara så att inte allt kommer fram i tid. Jag tog helt enkelt en chansning och än så länge så har jag inte turen på min sida om man säger så :) ...



men för Er som inte tänker ta samma chansning som mig så kan jag varmt rekommendera en underbar gigantisk te kopp med ett härligt jultea som julkapp till en tea älskare.

'
Tea koppen hittar du på Indiska och jag tycker den är fantastisk mysig med bilden av en drömfångare på koppen och med texten "Dream a little dream of me"

Há det så fint i julstressen!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!