lördag 31 december 2016

THROW BACK SEPTEMBER




S.e.p.t.e.m.b.e.r



I september kommer sommaren tillbaka och vi njuter åter igen av fika utomhus på landet. 



Jag gör det där fyndet som jag än idag är nöjd över. Ny matta till TV hörnan istort sett gratis :)



Med den nya mattan är ännu en pusselbit i makeovern på plats men än så återstår den några viktiga moment såsom ny färg, soffa och belysning. 



Jag utmanar mig själv och går loss i mormorsrutor. Googlar för fullt och lär mig virka på nytt. 




Kommer Ni ihåg svanen som hälsade på oss i januari när vi titta på vår nya båtplats? 

I september så har det blivit en hel svanfamilj :)

De var lite svårfotade då det fanns mycket gott under ytan som var mer frestande än att rada upp sig hela familjen för ett familjefoto:)


Kärleksörten blommar för fullt i trädgården och den får givetvis flytta in på alla möjliga platser i huset. 



K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!