onsdag 18 juli 2012

Foto: Home of Milla
Vilken fantastisk sommardag vi har haft. Vi började att segla ut ifrån Grebbestad och lade till vid en boj vid en naturhamn. Jag kunde inte ens föreställa mig att det skulle bli en sådan fantastisk dag. Det fanns en liten snäckstrand som vi tog gummibåten till och där har vi legat hela dagen och bara lapat i oss sol och bad och tittat på den tjocka molnbanken som legat in mot fastlandet. Ibland är man bara på rätt ställe, så är det.



Foto: Home of Milla
Jag har plockat många snäckor idag och förhoppningsvis kan det bli en krans av blåmusslor eller liknande. Vi får se om jag får till det. Ambitionen finns ju :)



Home of Milla

Med på stranden idag följde min nya strandväska som jag fyndade i försomras samt Hus & Hem för att hitta lite inspiration inför kommande projekt hemma. 


Foto: Home of Milla
Fiskmåsar finns det ju överallt här omkring och även idag på stranden strök denna lilla varelse runt. Det är en form av hatkärlek till dessa djur. Jag gillar ju verkligen inte när de attackerar eller gör sina behov ifrån luften... men de hör ju verkligen sommaren till. Skulle kännas konstigt utan dem och visst är de fina att se på?


Nu har jag tampats länge för detta inlägg ifrån båten i naturhamnen. Det där med trådlös uppkoppling är ju bra men vilken tid det kan ta... 


Há det så gott så syns vi förhoppningsvis i morgon!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!