tisdag 17 juli 2012

PÅ HAVET

Bild: Home of Milla

För Er som inte redan har gissat ut det så är jag just nu på båtsemester längst den svenska västkusten. Det har ju blåst en hel del så det har blivit både naturhamnar och gästhamnar hittills. En del shopping (som jag visat i tidigare inlägg). Det har även blivit god mat på restauranger samt härliga naturhamnar. Det finns inte många andra ställen som jag finner ro och avkoppling såsom ute på havet. Sol, varma klippor och salta bad är verkligen avkoppling och sommar för mig. 




När jag var liten var det även sommartecken när man såg  fiskarna sitta på sina ljugarbänkar när man kom in i kustsamhällena. Idag är det dock inte lika vanligt. När jag såg denna bild i Bovallstrand häromdagen så kom jag att tänka på att tiderna har förändrats och att det gamla genuina försvinner mer och mer. Lite ledsamt. Undra hur det kommer att bli i framtiden?


Há en mysig kväll! 

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!