lördag 28 juli 2012

BRUCE SPRINGSTEEN

Hej bloggisar!

Bild: Aftonbladet


Här springer jag hemma mellan tvätthögar, datorn och försöker hitta partykläder. Något splittrad och det gungar såfort jag sitter/står stilla efter båtveckorna. Hela förmiddagen har jag försökt att få över mina bilder från laptopen till stationära datorn med hjälp av ett urkast usb minne. Åh, blir tokig när tekniken strular. Nu har jag kapitulerat och bestämt mig för att se om jag kan bränna ner bilderna på en CD-skiva istället men det får bli en annan dag för nu skall här hittas partykläder. För i kväll skall jag på Bruce Springsteen. Det är ju hur kul som helst med sommarkonserter och Bruce har fått högsta betyg från sin föreställning igår kväll enligt Aftonbladet
Bild: Aftonbladet

Nu håller jag bara tummarna för att regnet som kommer och går skall försvinna helt och att det klarnar upp.

Há en härlig lördag!

Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!