onsdag 4 juli 2012

TRÖTTHET OCH SOMMARKÄNSLA!

Källa: livethemma ikea

Ikväll är jag så trött så att ögonen värker. Jag tyckte jag hade kontroll på jobbet men nu är det hur mycket som helst att göra. Det är lite känsla av att "the end has come". Vad tror alla skall hända? Det känns som om alla jobbar som om det inte finns något liv efter semestern att vi liksom inte kommer tillbaka. Allt måste vara klart och fixat och typ 75% av Sveriges befolkning går på semester på fredag. Ja, så är det i alla fall för dem jag har kontakt med nu. Så nu är jag bara så trött... men det är väl så det skall vara innan semestern. Var bara tvungen att få klaga lite men nu har jag klagat färdigt!


I brist på egna bilder idag bjuder jag på denna härliga inspirationsbild med sommarkänsla igen! Jag har kommit på att jag ändå tycker det är lite fint med mintgrönt igen. Det var ju faktiskt några årsedan jag hade min mintgröna period och tillsammans med den råa känslan som sten och trä ger tycker jag kombinationen här är helt ok. 


Jag är även svag för plantering i trälådor och jag har själv en plantering i en gammal låda i trädgården. Den kanske jag kan visa i morgon? 


Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!