söndag 1 juli 2012

HELGEN SPRANG FÖRBI!

Vart tog helgen vägen? Den sprang verkligen bara förbi. Här har vi varit ute och fixat i trädgården nästan hela helgen då vi har haft ett perfekt fixa väder. Det har inte varit för varmt och inte för kallt. 


Bild: Home of Milla


Vi har fyllt på med lite nytt dekorationsgrus i de grusade rabatterna. Jag gillar verkligen den svart/vita sjöstenen och jag har aldrig ångrat att vi valde den. 

När vi anlade trädgården var det liksom årets nyhet och det var väldigt svårt att få tag på men nu finns det i de flesta affärer där de säljer grus och marksten. 

Bild: Home of Milla


Jag fyndade sommarblommor i vår lokala blomsterhandlare i förra veckan och nu i helgen har jag äntligen fått planerat ut dem. Det är ju underbart med blommande blommor.

Trots att helgen gick väldigt fort har jag ändå  en härlig känsla av att jag har fått gjort mycket och jag är nöjd. 


Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!